Obchodní podmínky
Hana Perglerová
Sídlem: Kollerova 127, 26101 Příbram IV
IČ: 71375252
(dále jen "HP")
Tyto obchodní podmínky (dále jen "obchodní podmínky") upravují prodej zboží prostřednictvím internetového obchodu na webu www.harmonyspa.cz.
1. Úvodní ustanovení
1.1. Obchodní podmínky jsou zpracovány v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a upravují vzájemná práva a povinnosti vzniklé mezi prodávajícím a kupujícím na základě kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího ("webová stránka").
1.2. Tyto podmínky se nevztahují na právnické osoby nebo osoby, jež jednají v rámci své podnikatelské činnosti.
1.3. Individuální ujednání mezi smluvními stranami v kupní smlouvě mají přednost před těmito obchodními podmínkami.
1.4. Kupní smlouva i obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce.
1.5. Prodávající si vyhrazuje právo obchodní podmínky kdykoliv změnit, aniž by tím byla dotčena práva a povinnosti vzniklé po dobu účinnosti předchozího znění.
2. Uzavření kupní smlouvy
2.1. Prezentace zboží na webové stránce není nabídkou k uzavření smlouvy, ale pouhým informativním charakterem.
2.2. Kupující provede objednávku vyplněním objednávkového formuláře na webové stránce, přičemž má možnost zkontrolovat a změnit vložené údaje. Odeslání objednávky je považováno za návrh na uzavření smlouvy.
2.3. Kupní smlouva je uzavřena přijetím objednávky prodávajícím, o čemž bude kupující informován e-mailem.
2.4. Prodávající si vyhrazuje právo žádat dodatečné potvrzení objednávky v případě nezvyklého počtu nebo hodnoty objednaného zboží.
3. Cena zboží a platební podmínky
3.1. Kupní cenu lze uhradit:
V hotovosti na pobočkách (Rašínovo nábřeží 36, Praha 2 nebo Španělská 6, Praha 2).
Bezhotovostně převodem na účet č. 2702991741/2010 (Fio banka, a.s.).
Platební kartou.
3.2. Kupující je povinen zaplatit i náklady spojené s balením a dodáním zboží, pokud nejsou zahrnuty v kupní ceně.
3.3. Kupní cena je splatná:
Při převzetí zboží v hotovosti.
Do 2 dní od uzavření smlouvy při bezhotovostní platbě.
4. Odstoupení od smlouvy
4.1. Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, pokud se nejedná o zboží vyrobené na zakázku, rychle podléhající zákaze, nebo zboží hygienicky znehodnocené.
4.2. Odstoupení musí být zasláno na e-mailovou adresu prodávajícího. Kupující nese náklady na vrácení zboží.
4.3. Prodávající vrátí kupujícímu kupní cenu stejným způsobem, jakým byla uhrazena, do 14 dnů od obdržení vráceného zboží.
5. Přeprava a dodání zboží
5.1. Prodávající je povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, kupující je povinen převzít zboží při dodání.
5.2. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
5.3. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoli závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Tímto nejsou dotčena práva kupujícího z odpovědnosti za vady zboží a další práva kupujícího vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
6. Práva z vadného plnění
6.1. Práva a povinnosti obou stran v případě vadného plnění se řídí platnými právními předpisy, zejména ustanoveními občanského zákoníku (§ 1914 až 1925, § 2099 až 2117, § 2161 až 2174) a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.
6.2. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že zboží při převzetí nemá žádné vady. Zejména prodávající zaručuje, že v době převzetí zboží:
6.2.1. má zboží vlastnosti, které si strany dohodly, a pokud není ujednáno jinak, má vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal, nebo které kupující očekával vzhledem k povaze zboží a reklamám,
6.2.2. je zboží vhodné k účelu, pro který je prodávající určuje, nebo pro který se obvykle používá,
6.2.3. odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, pokud bylo takto určeno,
6.2.4. je zboží v požadovaném množství, míře nebo hmotnosti,
6.2.5. splňuje požadavky právních předpisů.
6.3. Kupující má právo uplatnit nárok na vadu, která se objeví u spotřebního zboží do 14 dnů od převzetí.
6.4. Tento nárok se nevztahuje na zboží prodávané za nižší cenu kvůli určité vadě, na běžné opotřebení zboží, na použité zboží odpovídající míře opotřebení při jeho převzetí, nebo pokud to vyplývá z povahy zboží. Kupující také nemá nárok na práva z vadného plnění, pokud věděl o vadě před převzetím zboží, nebo pokud vadu způsobil sám.
6.5. Práva z odpovědnosti za vady může kupující uplatnit osobně po předchozí domluvě na adrese Rašínovo nábřeží 36, Praha 2, telefonicky na čísle 733 311 381, nebo e-mailem na adrese info@harmonyspa.cz.
6.6. Při oznámení vady je kupující povinen informovat prodávajícího o tom, jaké právo si zvolil. Tuto volbu není možné změnit bez souhlasu prodávajícího, pokud nebyla požádána oprava vady, která se ukáže jako neopravitelná.
6.7. Pokud zboží nemá vlastnosti uvedené v bodě 6.2, má kupující právo požadovat výměnu zboží za nové bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. V případě, že vada postihuje pouze část zboží, může kupující požadovat pouze výměnu této části. Pokud to není možné, může odstoupit od smlouvy. Pokud je vada odstraněná, ale vyskytne se znovu nebo je výskyt vad příliš častý, má kupující právo na výměnu zboží nebo odstoupení od smlouvy. Pokud neodstoupí od smlouvy, může požadovat přiměřenou slevu. Také v případě, že prodávající nemůže dodat nové zboží bez vady, vyměnit součást nebo zboží opravit, má kupující nárok na přiměřenou slevu.
6.8. Kupující má právo na náhradu nákladů, které vynaložil při uplatnění tohoto práva. Pokud však nárok na náhradu neuplatní do jednoho měsíce po uplynutí lhůty pro oznámení vady, soud tento nárok neuzná, pokud prodávající namítne, že nárok na náhradu nebyl uplatněn včas.
6.9. Další podrobnosti o právech a povinnostech stran v případě vadného plnění mohou upravit reklamační podmínky prodávajícího.
7. Další práva a povinnosti smluvních stran
7.1. Kupující získává vlastnictví k zakoupenému zboží až po zaplacení celé kupní ceny.
7.2. Prodávající není vázán žádnými kodexy chování ve smyslu § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku ve vztahu ke kupujícímu.
7.3. Prodávající vyřizuje stížnosti spotřebitelů prostřednictvím elektronické adresy info@harmonyspa.cz. O vyřízení stížnosti bude kupující informován zasláním odpovědi na jeho e-mailovou adresu.
7.4. Pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869. Více informací naleznete na internetové stránce https://adr.coi.cz/cs.
7.5. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová stránka http://www.evropskyspotrebitel.cz, je kontaktním místem pro řešení spotřebitelských sporů online dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line.
7.6. Prodávající je oprávněn prodávat zboží na základě platného živnostenského oprávnění. Kontrolu živnostenské činnosti provádí příslušný živnostenský úřad. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů, zatímco Česká obchodní inspekce dohlíží na dodržování zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
7.7. Kupující přebírá riziko změny okolností podle § 1765 odst. 2 občanského zákoníku, tedy v případě, že dojde k neočekávaným změnám, které ovlivní plnění smlouvy.
8. Ochrana osobních údajů
8.1. Prodávající splňuje svou informační povinnost vůči kupujícímu dle čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 (obecné nařízení o ochraně osobních údajů – GDPR) v souvislosti se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, jednání o smlouvě a pro plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího. Podrobnosti jsou uvedeny v samostatném dokumentu.
9. Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies
9.1. Kupující souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na jeho e-mailovou adresu nebo telefonní číslo, a to v souladu s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti. Prodávající splňuje svou informační povinnost ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR o ochraně osobních údajů kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení prostřednictvím samostatného dokumentu.
9.2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho zařízení (počítač, mobilní telefon apod.). Pokud je však nákup na webové stránce možné provést a plnění závazků prodávajícího bez ukládání cookies na počítač kupujícího, může tento souhlas kdykoli odvolat.
10. Doručování
10.1. Kupujícímu může být doručováno na jeho e-mailovou adresu, kterou uvedl při nákupu.
11. Závěrečná ustanovení
11.1. V případě, že vztah mezi stranami vzniklý na základě kupní smlouvy obsahuje mezinárodní prvek, strany se dohodly, že tímto vztahem se bude řídit české právo. Tento výběr práva však neovlivňuje ochranu kupujícího, který je spotřebitelem, a to v souladu s ustanoveními právního řádu, od kterých se nelze smluvně odchýlit, jak stanoví čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).
11.2. Pokud by některé ustanovení těchto obchodních podmínek bylo neplatné nebo neúčinné, bude nahrazeno ustanovením, které se co nejvíce přibližuje původnímu záměru. Neplatnost nebo neúčinnost jednoho ustanovení neovlivní platnost ostatních ustanovení.
11.3. Kupní smlouva, včetně obchodních podmínek, je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není veřejně přístupná.
11.4. Přílohou obchodních podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
11.5. Kontaktní údaje prodávajícího:
Adresa pro doručování: Rašínovo nábřeží 36, 128 00 Praha 2E-mail: info@harmonyspa.cz
Telefon: 733 311 381
V Praze dne 5. 12. 2024.